Vélemények

*A csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező!

Vélemények

Köszönjük az észrevételt,természetesen egyeztetünk munkatársunkkal. Hajni egyébként az évek során több üzletben is segítette munkánkat, amivel kapcsolatban ilyen vélemény eddig nem is nagyon merült fel. Szándékosságot vagy általánosan nem a munkakörnek megfelelő magatartást nem is feltételezek, leginkább arra tudok gondolni, hogy munkatársunk az adott helyzetben félreérhetően járt el, ezért személyesen is borzasztóan sajnálnám, ha a jövőben nem a főépületbeli vagy más üzletünket keresné szolgáltatási igényeivel. Elnézést az okozott kellemetlenségért, és bízok benne, hogy lesz lehetőségünk nem kedvező tapasztalatán változtatnunk. Üdvözlettel. Erdős Zsolt, üzletvezető
A főépületben dolgozó hölgy néha annyira flegma. Ezért inkább nem jövök ide fénymásolni.
Sziasztok,többen jeleztétek,hogy Firefox internetes böngészőben hiányosan jelenik meg weboldalunk!A problémát javítottuk!Univerzumuzletek
A szolgáltatás menüpont nálam is üres, Firefoxot használok. Pedig érdekelne, hogy a fénymásoláson túl milyen szolgáltatásotok van.
Szia!Nálunk nem jelentkezett a probléma,utánanézünk!Univerzumuzletek
Tisztelettel! a Nyitvatartás egyáltalán nem jelenik meg sehol. ÉS a szolgáltatás menüpont is teljesen üres hiába kerestem ott.
Szia!Minden üzlet nyitvatartását megtalálod a szolgáltatás menüpont alatt!
Sziasztok! Lehet én nem voltam elég szemfüles, de miért van az, hogy a nyitvatartáson kívül minden információt megtaláltam az oldalon?
Segítenél? Milyen órarend?
Egy órarend felkerülhetne az oldalra. :)
Paradox módon, ha nem is az ilyen hozzászólásoknak örülünk a legjobban, ezek a legépítőbb jellegűek, amennyiben nyilvánvalóvá válik, hogy hol érdemes még jobbnak lennünk, és hol hibázunk egyértelműen. Új üzletként a Jupiter nyitva tartásával kapcsolatban sok volt az elmúlt évben a bizonytalanság, szeptembertől ezt egyelőre nyugvópontra tettük, beállítjuk a honlapon a megfelelő adatokat, és az esetleges változásokra azonnal reagálunk. A megbízható működés remélhetőleg munkatársaink tevékenységében is megmutatkozik, nem mintha eddig nem erre törekedtünk volna, viszont a kritikák ismeretében biztos, hogy mindenki megkettőzött figyelemmel állja majd a sarat. Szóval továbbra is számítunk rátok, hogy lássátok, változni nem csak a nyitva tartás tud.
Miért van az, h üzleteitek nem az oldalon megadott nyitvatartási időpontok szerint dolgoznak, már nem először éltem át kellemetlen perceket emiatt, de UNOTT!!-FLEGMA!! (Jupiter!!!), sok esetben idétlen munkatársaitok is mindig el tudják rontani az én és egyetemista ismerőseim nagy részének hangulatát...
Univerzumuzletek: Ha csak az anyagfelhasználást és készüléküzemeltetést, illetve ezek költségeit nézem, tökéletesen igazad van. Azonban például egy 7 forintos fénymásolat bekerülési költségében – és talán meglepő, de az árában is – több mint 50%-ot visznek a viszonylag állandó költségek: a foglalkoztatás, bérleti díj és energia. Ez összességében véve jóval magasabb összeg, mint az alapanyag vagy a gépek üzemben tartása. Mondjuk, napi alapon mérve a fénymásolás kb. 80–90%-a fut le automatikusan, azaz lapbehúzóval, így a folyamat gyors, és egységnyi termékre arányosan kevesebb fix költség esik. Persze ezzel együtt is állandó fejlesztést igényel, hogy a viszonylag kedvező árat tartani tudjuk. Ugyanez ritkán mondható el a szkennelésre, ahol tapasztalataink szerint jóval gyakrabban kell manuális munkát végezni (főleg ha nagyobb formátumokat, például térképeket, kell darabokban szkennelni), számítógépen fájlt kezelni, a terméket adathordozóra írni. Ha a gyakorlatban nézem, amíg akár csak könyvből egy oldal szkennelést elvégzünk, addig 8–10 másolat simán lejön a fénymásolóról automatikusan (ennél egyébként jóval több), így pedig már arányosnak tűnik az ár. Az árcsökkentési javaslatodon tegnap sokat morfondíroztunk, de a fentiek miatt igazából csak jelképes árcsökkentést tudnánk elképzelni. Viszont ha nálad gyakran és nagy mennyiségben jelentkezik szkennelési feladat, és azt velünk szívesen elvégeztetnéd, a mennyiség és a feladat ismeretében örömmel adunk rá jóval kedvezőbb egyedi árat. Ebben munkatársaink biztos, hogy segítenek.
A scannelés miért kerül többe, mint egy fénymásolás? Hisz a scannelésnél csak leolvasás megy és utána átkerül az adat számítógépre. A fénymásolás során pedig olvasás, adattovábbítás történik., Ezután jön a tonerkazetta használata, a papírhasználat, a lézer használata, valamint az egyéb, apró eszközök. Több a meghibásodási lehetőség is. Ebből levezetve lehetne a scannelés 5 Ft vagy 10 Ft
Univerzumuzletek: Hidd el, az adott keretek között megpróbálunk mindent megtenni, sajnos itt nem lehet futballpályányi területeket bérelni üzletnek. Az éves vevői elégedettségi felmérésekből is látszik, hogy a sorban állás a gyenge láncszem, ez volt az egyik oka, hogy ezt a honlapot elindítottuk. Szóval, csak azt tudjuk javasolni, hogy ha a rendelésed befér a honlap profiljába, próbáld ki, és vedd fel soron kívül, azaz ne állj sorba, vagy például a délutáni órákban, 5 körül már jobb a helyzet. Az egyetem több pontján is megtalálsz bennünket, hátha ez is segít, sőt novemberre talán új üzlet is lesz. Üdv: Univerzumuzletek
sorbanállás közben írtad?
Univerzumuzletek: Nagy köszönjük, borzasztóan jól esett, és reméljük, ennek a jövőben is sikerül megfelelnünk. Te vagy az első, aki a vélemény rovatot használtad az új honlapon, de reméljük, hamarosan másoktól is kapunk visszajelzést, hogy örülhessünk, vagy éppen tanuljunk hibáinkból. Üdv: Univerzumuzletek
Legjobb a kiszolgálás az egész egyetemen,mindig ide járok!
Nyomtatás Poszter Vászonkép Fénymásolás Szakdolgozat Fotónyomtatás Ajándéktárgy
Üzleteink:

Debreceni Egyetem Menza Épülete                            

HÉTFŐ - CSÜTÖRTÖK: 7:30 - 17:00,

PÉNTEK: 7:30 - 16:00

Debreceni Egyetem Kémia Épület

HÉTFŐ - PÉNTEK: 7:30 - 18:00

 

 

 

English | Magyar


 

Kosár